پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
2

حوزه/ فرمانده سپاه قدس استان گیلان تصریح کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه ای به تأسی از سیره و کلام حضرت زینب(س) تبیین گر حقایق جامعه باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، سردار حمید دامغانی طی سخنانی در همایش خبرنگاران حسینی در شهر رشت با اشاره به اهمیت فوق العاده کار خبرنگاران و فعالان رسانه ای ابراز داشت: خطابه‌های عاشورایی زینب کبری(س) ماندگار ترین و مؤثرترین کار رسانه‌ای تاریخ است و خبرنگاران متعهد و متدین باید با تأسی به سیره حضرت زینب(س) تبیینگر حقایق باشند.

وی با بیان این که توجه به واقعیت ها و حقیقت نگاری رسالت مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه است، افزود: چله اول انقلاب با فراز و نشیب‌های فراوان گذشت و اکنون در گام دوم هستیم و در این مقطع مهم زمانی رسالت اهالی خبر و رسانه بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

فرمانده سپاه استان گیلان همچنین با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران منشأ تحولات بزرگ در منطقه و دنیا بوده است، گفت: در حال حاضر انقلاب اسلامی در پیچیده‌ترین و سنگین جنگ ترکیبی قرار دارد و در این شرایط باید توجه داشت که جنگ شناختی و ترکیبی بر پایه ابزار رسانه‌ای بنا شده است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها خط مقدم جنگ شناختی و ترکیبی هستند، گفت: خبرنگاران رزمندگان و افسران اثرگذار در جنگ نرم و شناختی هستند، ضمن آن که ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای برای رسیدن به موفقیت در این جنگ تمام هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha